Kerkelijke Provincie Keulen
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kerkelijke Provincie Keulen

De Kerkelijke Provincie Utrecht
 
IndexPortaleZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Aankomst Koalabeertje

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
koalabeertje




Aantal berichten : 3
Registration date : 11-04-12

Aankomst Koalabeertje Empty
BerichtOnderwerp: Aankomst Koalabeertje   Aankomst Koalabeertje Icon_minitimewo apr 11, 2012 8:03 pm

De Graaf van Friesland was afgereisd naar Keulen om zich te melden op verzoek van een bepaalde vrouw.
Hij had gehoord dat hij ergens bij kon helpen, dus dan ging hij zich maar een beetje erover informeren.
Eenmaal bij de poort aangekomen sprak hij de wachter aan die er stond.


Beste heer, ik was door Excellentie Satzie gevraagd om mij hierheen te begeven.
Robin Meertens is de naam, Graaf van Friesland, Heer van Purmerend, gaarne zou ik toestemming krijgen om mee te vergaderen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopold
Kardinalen
Leopold


Aantal berichten : 503
Leeftijd : 37
Localisation : Utrecht
Registration date : 24-08-10

Aankomst Koalabeertje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aankomst Koalabeertje   Aankomst Koalabeertje Icon_minitimedo apr 12, 2012 12:01 pm

Een wachter merkte plots dat er een man, niet bepaald van slechte afkomst aan zijn klederdracht en verzorgd voorkomen te zien, hem naderde. Deze stelde zich voor als de Graaf van Friesland, een keizerlijk edele, en vroeg toestemming om te vergaderen op uitnodiging van vrouwe Satzie.

Snel knikte hij, maakte een diepe buiging waarbij hij bijna struikelde over zijn voeten terwijl hij zich omdraaide om de bisschop van Utrecht te halen, die de sleutels had.

Niet veel later kwam hij terug met de bisschop van Utrecht in zijn zog, die een grote glimmende sleutel in zijn hand had.


Graaf Robin, we zijn vereerd u hier in Keulen te mogen ontvangen. Vrouwe Satzie had mij al op de hoogte gesteld van uw komst. Als u mij zou willen volgen naar de vergaderzaal.

Leopold maakte een uitnodigde gebaar en trok opnieuw naar binnen, richting de vergaderzaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Aankomst Koalabeertje
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Aankomst Sybilla
» Aankomst Elequest
» Aankomst van Admiraal
» Aankomst van Dafke
» Aankomst Lara

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kerkelijke Provincie Keulen :: Poorten-
Ga naar: