Kerkelijke Provincie Keulen
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kerkelijke Provincie Keulen

De Kerkelijke Provincie Utrecht
 
IndexPortaleZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Aankomst John de Mérode

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
John de Mérode
Minister van Onderwijs, Cultuur & Religie



Aantal berichten : 9
Registration date : 30-11-12

Aankomst John de Mérode Empty
BerichtOnderwerp: Aankomst John de Mérode   Aankomst John de Mérode Icon_minitimevr nov 30, 2012 7:07 pm

John meld zich aan de poort in de hoedanigheid van Minister van Cultuur en Onderwijs en Religie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wachter
Poortwachter
Wachter


Aantal berichten : 67
Registration date : 17-02-09

Aankomst John de Mérode Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aankomst John de Mérode   Aankomst John de Mérode Icon_minitimevr nov 30, 2012 7:47 pm

De wachter had net zijn ronde gedaan en had gezien dat alles in het bisschopelijk paleis in orde was. Hij wilde net in het wachters huis gaan zitten toen hij een man voor de poort zag staan

Goedendag heer.

Waar kan ik u mee helpen?
Terug naar boven Ga naar beneden
John de Mérode
Minister van Onderwijs, Cultuur & Religie



Aantal berichten : 9
Registration date : 30-11-12

Aankomst John de Mérode Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aankomst John de Mérode   Aankomst John de Mérode Icon_minitimevr nov 30, 2012 7:57 pm

John ziet één van de wachters naar hem toe komen.

Goededag heer.

Ook een goede dag heer.

Mijn naam is John de Mérode ik ben een functionaris van het Graafschap mijn mandaat is Minister van Onderwijs en Cultuur en Religie,de Graaf heeft mijn gezonden om deel te kunnen nemen aan vergaderingen die passen in het domein van mijn functie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wachter
Poortwachter
Wachter


Aantal berichten : 67
Registration date : 17-02-09

Aankomst John de Mérode Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aankomst John de Mérode   Aankomst John de Mérode Icon_minitimevr nov 30, 2012 8:03 pm

Welkom heer de Mérode.

Ik zal de aartsbisschop melden van u komst
Terug naar boven Ga naar beneden
John de Mérode
Minister van Onderwijs, Cultuur & Religie



Aantal berichten : 9
Registration date : 30-11-12

Aankomst John de Mérode Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aankomst John de Mérode   Aankomst John de Mérode Icon_minitimevr nov 30, 2012 8:18 pm

Welkom heer de Mérode.
Ik zal de aartsbisschop melden van u komst.



Dank u heer ,ik zal hier wachten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elequest
Bisschop in Partibus
Elequest


Aantal berichten : 1404
Leeftijd : 55
Localisation : Leiden
Registration date : 27-07-08

Aankomst John de Mérode Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aankomst John de Mérode   Aankomst John de Mérode Icon_minitimevr nov 30, 2012 9:18 pm

Elequest was geroepen omdat er een gast aan de poort stond. Als hij komt aanlopen begint hij te lachen.Hij was net terug uit krimpen. Op zijn weg terug naar Keulen had hij het idee dat hij gevolgd werd. Hij had daar net de minister van OCR ontmoet. Nu stond de zelfde persoon weer voor zijn neus.

Welkom excellentie. Goed u ook hier te ontmoeten. U komt voor overleg namens de raad neem ik aan?
Terug naar boven Ga naar beneden
John de Mérode
Minister van Onderwijs, Cultuur & Religie



Aantal berichten : 9
Registration date : 30-11-12

Aankomst John de Mérode Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aankomst John de Mérode   Aankomst John de Mérode Icon_minitimevr nov 30, 2012 10:07 pm

John schoot ook in een lach ,hij moest een andere weg gepakt hebben of was het zijn tweelingbroer.

John moest hard nadenken over zijn aanspreektitel ,hij was al eens op zijn vingers getikt door de rector.

Zijne Hoogwaardige Excellentie ,ik kom hier inderdaad namens de raad,vreemd dat ik jou hier ook aantref maar je zal zeker een kortere weg genomen hebben dan ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elequest
Bisschop in Partibus
Elequest


Aantal berichten : 1404
Leeftijd : 55
Localisation : Leiden
Registration date : 27-07-08

Aankomst John de Mérode Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aankomst John de Mérode   Aankomst John de Mérode Icon_minitimevr nov 30, 2012 10:58 pm

Als ze uitgelachen gaat het gesprek verder

Zijne Hoogwaardige Excellentie ,ik kom hier inderdaad namens de raad,vreemd dat ik jou hier ook aantref maar je zal zeker een kortere weg genomen hebben dan ik.


Tja ik heb de reis al zo vaak gemaakt. De koetsier kent elk hobbeltje en bochtje. dat scheeld.
U kunt door lopen naar de vergaderzaal. De bode zal u de weg wijzen. Ik spreek u daar vast nog wel
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Aankomst John de Mérode Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aankomst John de Mérode   Aankomst John de Mérode Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Aankomst John de Mérode
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Aankomst van Guy
» Aankomst Elequest
» Aankomst van McKennitt
» Aankomst Roderick
» Aankomst Lara

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kerkelijke Provincie Keulen :: Poorten van het Aartsbisschoppelijk Paleis :: Poorten van het Aartsbisschoppelijk Paleis-
Ga naar: