Kerkelijke Provincie Keulen
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kerkelijke Provincie Keulen

De Kerkelijke Provincie Utrecht
 
IndexPortaleZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Synode van Keulen

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Elequest
Bisschop in Partibus
Elequest


Aantal berichten : 1404
Leeftijd : 55
Localisation : Leiden
Registration date : 27-07-08

Synode van Keulen Empty
BerichtOnderwerp: Synode van Keulen   Synode van Keulen Icon_minitimevr feb 01, 2013 3:43 pm

Citaat :
Synode van Keulen Cologne2


Geachte gelovige van Holland.

Zoals u waarschijnlijk weet heeft de Rooms-Aristotelische Kerk betere tijden mee gemaakt.
Om de kerk weer tot bloei te brengen zal ik een Synode organiseren waar alle geestelijke van Holland de problemen zullen bespreken We zullen nieuwe plannen maken voor de toekomst, om zo van de kerk een gezonde organisatie te maken die de gelovige van Holland steunt.

De synode van Keulen zal starten op 14 februari 1460 te Keulen

Natuurlijk willen we ook de mening van de gelovigen horen. Daarom nodig ik u uit om mee te denken.
Om de groep overzichtelijk te houden zullen naast de priesters, diakens, kapelaans, kosters en leden van het Dom kapittel 10 gelovige spreek recht krijgen. De overige geďnteresseerden mogen in de zaal plaats nemen.
Bent u geďnteresseerd mee te praten kunt u mij een brief sturen. Ik zal proberen een keuze te maken om een zo breed mogelijke vertegenwoordiging te krijgen.

Op de zelfde dag zal de synode ingeleid worden door een mis ter ere van de Sint Valentin in de kathedraal van Den Haag.

De route naar Keulen: https://provinciekeulen.actieforum.com/forum

Opgemaakt te Keulen, op de 1e dag van de tweede maand van jet jaar des Heren 1461, onder het Pontificaat van Zijne Heiligheid Innocentius,


Elequest van Staverden
Aardsbisschop van Keulen
Vice Primaat van SRING
Ritter der Teutoonse Orde

Synode van Keulen ZegelElequestGeel
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Synode van Keulen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Openstelling vacature Aartsbisschop van Keulen
» Uitleg bisdommen Utrecht & Keulen
» Benoeming Aartsbisschop van Keulen
» Benoeming Aartsbisschop van Keulen
» [benoeming] (aarts)bisschop Keulen en Utrecht

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kerkelijke Provincie Keulen :: Poorten van het Aartsbisschoppelijk Paleis :: Mededelingen-
Ga naar: