Kerkelijke Provincie Keulen
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kerkelijke Provincie Keulen

De Kerkelijke Provincie Utrecht
 
IndexPortaleZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Aankomst Mestdaghje

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
mestdaghje

mestdaghje


Aantal berichten : 4
Leeftijd : 29
Localisation : Rotterdam - Groote Markt 4
Registration date : 10-04-13

Aankomst Mestdaghje Empty
BerichtOnderwerp: Aankomst Mestdaghje   Aankomst Mestdaghje Icon_minitimewo apr 10, 2013 7:00 pm

Mestdaghje kwam rustig aangewandeld en zag het Aartsbisschoppelijk Paleis al in de verte voor zich opdoemen. Best wel een indrukwekkend gebouw, dacht hij bij zichzelf. Toen hij bij de poort aankwam, stonden er 2 wachters om de toegang te bewaken. 1 van hen vroeg wie hij was en wat hij in het paleis kwam doen.

Goede avond, heer wachter. Ik ben Mestdaghje, de nieuwe Minister van Onderwijs, Cultuur en Religie. Ik ben uitgenodigd door Bisschop Karanda om met haar te praten over de religieuze wet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wachter
Poortwachter
Wachter


Aantal berichten : 67
Registration date : 17-02-09

Aankomst Mestdaghje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aankomst Mestdaghje   Aankomst Mestdaghje Icon_minitimedo apr 11, 2013 10:28 pm

De wachter had al instructies gekomen dat de Minister op bezoek zou komen en toen hun gast zich bekend maakte aarzelde hij dan ook geen seconde om de minister welkom te heten.

Uwe Excellentie,

Wees welkom te Keulen. De Bisschop verwacht u al in de ontvangstzaal van het Aartsbisschoppelijk Paleis. Als u mij zou willen volgen?
Terug naar boven Ga naar beneden
mestdaghje

mestdaghje


Aantal berichten : 4
Leeftijd : 29
Localisation : Rotterdam - Groote Markt 4
Registration date : 10-04-13

Aankomst Mestdaghje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aankomst Mestdaghje   Aankomst Mestdaghje Icon_minitimevr apr 12, 2013 10:50 am

Nadat Mestdaghje zich voorgesteld had aan de wachter, aarzelde deze niet om hem door te laten. Hij had blijkbaar instructies gekregen van Monsignora Karanda. Daarna vervolgde de wachter:

Uwe Excellentie,

Wees welkom te Keulen. De Bisschop verwacht u al in de ontvangstzaal van het Aartsbisschoppelijk Paleis. Als u mij zou willen volgen?

Waarop Mestdaghje antwoordde:

Met plezier, heer wachter.

En samen wandelden ze richting ontvangstzaal ...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Aankomst Mestdaghje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aankomst Mestdaghje   Aankomst Mestdaghje Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Aankomst Mestdaghje
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Aankomst van Guy
» Aankomst TheLady
» Aankomst Elequest
» Aankomst van McKennitt
» Aankomst Roderick

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kerkelijke Provincie Keulen :: Poorten van het Aartsbisschoppelijk Paleis :: Poorten van het Aartsbisschoppelijk Paleis-
Ga naar: