Kerkelijke Provincie Keulen
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kerkelijke Provincie Keulen

De Kerkelijke Provincie Utrecht
 
IndexPortaleZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Aristotelische misgebeden

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Nikolaj Rostov
Overleden
Nikolaj Rostov


Aantal berichten : 1123
Registration date : 04-07-08

Aristotelische misgebeden Empty
BerichtOnderwerp: Aristotelische misgebeden   Aristotelische misgebeden Icon_minitimewo apr 06, 2011 7:47 pm

    Aristotelische misgebeden Badgesaintofficenc8

    De Aristotelische misgebeden
    Index



Laatst aangepast door Nikolaj Rostov op di apr 12, 2011 4:13 pm; in totaal 91 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Nikolaj Rostov
Overleden
Nikolaj Rostov


Aantal berichten : 1123
Registration date : 04-07-08

Aristotelische misgebeden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aristotelische misgebeden   Aristotelische misgebeden Icon_minitimewo apr 06, 2011 8:00 pm

Aristotelische misgebeden Saintofficelibricopiedy7


Citaat :
Introductie

Deze collectie van zegeningen en gebeden zijn het initiatief van de Congregatie van het Heilige Officie in Rome. Universeel is zij gegroeid door vele jaren en iedereen is vrij er aan bij te dragen.

Deze collectie heeft niet de pretentie dat alle Aristotelische gebeden op een doel zijn gebasseerd. Bidden is een daad van spirituele toewijding van de kant van degene die bid. Gebed kan niet worden gereduceerd tot een eenvoudige tekst. Het gebed is iets oprechts en bevat een diepte waarmee zelfs Aristoteles zijn meest ultieme gevoelens aan de Allerhoogste kenbaar maakte. Dit gezegd zijnde, is het de bedoeling van deze gebeden om het de ongeletterde Aristoteliaan makkelijk te maken zich tot de Allerhoogste te richten.

Deze bloemlezing is bedoeld om toegankelijk te zijn, maar ook compleet. De auteurs zijn talrijk en gevarieerd: sommige teksten zijn van één auteur, een aantal zijn van verschillende auteurs. Voor de duidelijkheid hebben wij ervoor gekozen hier een lijst te maken van de deelnemers die hebben bijgedragen aan deze missen en hebben wij hen alfabetisch gesorteerd op volgorde van opteken van de tekst.

Alessandro III Giarru — Angelo Montemayor — Bender.B.Rodriguez — Dragonenero — Jandebohem — Gantzo — Morva — Philipdikingsbridges — Vanwolk — Vincent Diftain — Vittorioveneto


Monseigneur Wilgeforte de Torretta-Granitola, Prelaat van het Heilige Roomse Officie
Terug naar boven Ga naar beneden
Nikolaj Rostov
Overleden
Nikolaj Rostov


Aantal berichten : 1123
Registration date : 04-07-08

Aristotelische misgebeden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aristotelische misgebeden   Aristotelische misgebeden Icon_minitimewo apr 06, 2011 8:02 pm

Aristotelische misgebeden Saintofficelibricopiedy7

Citaat :
ARISTOTELISCHE CREDO:


Ik geloof in God, Zeer-Hoog Almachtig,
Schepper van Hemel en Aarde,
Hel en Paradijs,
Rechter van onze ziel aan het uur van de dood.

En in Aristoteles, zijn profeet,
de zoon van Nicomacus en Phaetis,
Gestuurt om de wijsheid en de goddelijke wetten van het Heelal
Aan de verdwaalde Mens te onderwijzen.

Ik geloof eveneens in Christos,
Geborene van Maria en Giosep.
Hij heeft zijn leven gewijd om ons de weg naar het Paradijs te tonen.
Hij is aldus, na onder Pontius geleden te hebben,
Door marteling gestorven om ons te redden.
Hij is naar de Zon gestegen waar Aristoteles aan de rechterzijde van de Zeer-Hooge op hem wachtte.

Ik geloof in de Goddelijke Actie;
In de Heilige Roomse Aristotelische Kerk, Een en Ondeelbaar;
In de Heilige communie;
In de remissie van de zonde
In het Eeuwige Leven.

AMEN
Terug naar boven Ga naar beneden
Nikolaj Rostov
Overleden
Nikolaj Rostov


Aantal berichten : 1123
Registration date : 04-07-08

Aristotelische misgebeden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aristotelische misgebeden   Aristotelische misgebeden Icon_minitimewo apr 06, 2011 8:10 pm

Aristotelische misgebeden Saintofficelibricopiedy7


Citaat :
Zegen tijdens de Doop

Almachtige God, Vandaag zal U, (naam dopeling) in Uw armen opnemen en zal hij deel uitmaken van de grote familie van de Kerk en zal U hem begeleiden over het pad van Christos
AMEN

Moge Uw Kracht en Licht bij hem/haar zijn tijdens zijn stappen in onze wereld, opdat ze smetteloos zijn zoals de stappen van onze Heiligen
AMEN

Wij zijn hier vandaag samen bijeen op de dag van de wedergeboorte van deze Aristotelische dopeling, omdat de doop ons herinnert aan U en omdat U ons beschermt tegen het kwaad
AMEN

God, Onze Vader, Christos en Aristoteles, zegen (naam dopeling)
AMEN
Terug naar boven Ga naar beneden
Nikolaj Rostov
Overleden
Nikolaj Rostov


Aantal berichten : 1123
Registration date : 04-07-08

Aristotelische misgebeden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aristotelische misgebeden   Aristotelische misgebeden Icon_minitimewo apr 06, 2011 8:18 pm

Aristotelische misgebeden Saintofficelibricopiedy7


Citaat :
Zegen tijdens het Huwelijk

God, de Almachtige, vandaag zullen (naam partner X) en (naam partner Y) verenigd worden in de liefde op deze gezegende dag, voor uw aangezicht. Geef heen geluk, vruchtbaarheid en vertrouwen in hun nieuwe leven
AMEN

Geef hen Uw hulp en Uw bescherming, zodat zij een thuis kunnen vinden waarin de vruchten van hun liefde kunnen groeien.
AMEN

Hun familie, vrienden en de hele gemeenschap zijn hier samen verzameld rond deze twee geliefden en vragen U, Uw vreugde te schenken aan de harten van deze twee geliefden
AMEN

God, Onze Vader, Christos en Aristoteles, zegen deze twee geliefden
AMEN
Terug naar boven Ga naar beneden
Nikolaj Rostov
Overleden
Nikolaj Rostov


Aantal berichten : 1123
Registration date : 04-07-08

Aristotelische misgebeden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aristotelische misgebeden   Aristotelische misgebeden Icon_minitimewo apr 06, 2011 8:25 pm

Aristotelische misgebeden Saintofficelibricopiedy7


Citaat :
Zegen tijdens de Begrafenis

God, wiens barmhartigheid groot is, neemt (naam overledene) op in Uw eeuwige koninkrijk.
AMEN

Geef hen, die in dit Aardse leven achterblijven, de kracht en tederheid in de hoop dat de ziel van de overledene zal terugkeren naar Uw Paleis.
AMEN

Vandaag zijn wij allen bijeengekomen om onze genegenheid te tonen en om definitief afscheid te nemen. Geef ons samen de kracht om de rechtvaardigheid en moed weer te vinden die U in onze harten gaf.
AMEN

God, Onze Vader, Christos en Aristoteles, zegen (naam overledene)
AMEN
Terug naar boven Ga naar beneden
Nikolaj Rostov
Overleden
Nikolaj Rostov


Aantal berichten : 1123
Registration date : 04-07-08

Aristotelische misgebeden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aristotelische misgebeden   Aristotelische misgebeden Icon_minitimewo apr 06, 2011 8:31 pm

Aristotelische misgebeden Saintofficelibricopiedy7


Citaat :
Zegen bij de publicatie van ondertrouw

Oh Heer, geen macht kan de mensen scheiden die door Uw Liefde verenigd zijn. Geef deze verloofden de verenigde kracht van de liefde en geef dit jonge stel tal van zegeningen, zodat zij verenigd blijven in de nieuwe band van liefde. Laat de liefde in hen verder opbloeien tot aan het moment van het sacrament van het Huwelijk. Laat hen vurig zijn van geest, ijverig in het gebed en ijverig in de onderlinge zorg voor elkaar.

AMEN
Terug naar boven Ga naar beneden
Nikolaj Rostov
Overleden
Nikolaj Rostov


Aantal berichten : 1123
Registration date : 04-07-08

Aristotelische misgebeden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aristotelische misgebeden   Aristotelische misgebeden Icon_minitimewo apr 06, 2011 8:36 pm

Aristotelische misgebeden Saintofficelibricopiedy7


Citaat :
Eed voor de nieuwe gelovigen

Ik erken Jah als maker van de wereld,
de hoogste gedachte en definitieve oorzaak van het universum
Ik erken de Aristotelische Kerk als mijn gids
mijn gids in de kennis van God en ik zweer trouw te blijven aan de Kerk en zijn gezag,
de enige vertegenwoordiger van het Goddelijk Wezen hier op Aarde.
Ik aanvaard dat ik een ziel heb
die na mijn dood, in al zijn schoonheid zal opstijgen naar de eeuwige God.
Ik wens dat mijn naam verschijnt als gedoopt en dienaar van God, de Almachtige.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nikolaj Rostov
Overleden
Nikolaj Rostov


Aantal berichten : 1123
Registration date : 04-07-08

Aristotelische misgebeden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aristotelische misgebeden   Aristotelische misgebeden Icon_minitimewo apr 06, 2011 8:51 pm

Aristotelische misgebeden Saintofficelibricopiedy7


Citaat :
Gebed voor de nieuwe gedoopten


Bid voor de toekomst van onze gedoopte
Dat de Almachtige de intelligentie in zijn hart mag openen,
en hem verwelkomen in Zijn genade;
Dat de Almachtige hem mag opnemen in Zijn armen en zijn zonden mag vergeven
door het bad van de nieuwe geboorte,
zodat hij wordt opgenomen in de grotere gemeenschap van de Aristotelische Vriendschap.

Vervolgens volgt er een gebed in stilte, waarna de priester zegt :

Eeuwige en Almachtige,
Motor van de wereld en hoogste bestuurder
Het hele lichaam van de Kerk,
Luister en geef antwoord op de gebeden die wij vandaag tot U richten
Breng alle gelovigen, van arm tot rijk, van jong tot oud, samen:
Dat elk van hen door Uw Genade zal worden geraakt,
Zodat wij U trouw blijven dienen,
Zoals Christos en Aristoteles, Uw profeten
Laat allen geleidt worden door het Geloof in de Rede
En moge Sint Arnvald, de Rechtvaardige, allen beschermen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nikolaj Rostov
Overleden
Nikolaj Rostov


Aantal berichten : 1123
Registration date : 04-07-08

Aristotelische misgebeden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aristotelische misgebeden   Aristotelische misgebeden Icon_minitimewo apr 06, 2011 9:00 pm

Aristotelische misgebeden Saintofficelibricopiedy7


Citaat :
Trouw aan de Kerk


Ik zweer voor Aristoteles en het Heilige Schrift,
Dat ik altijd als eerste zal handelen in het belang
van de Rooms Apostolische Aristotelische Kerk

Ik onderwerp mijzelf aan de drie Aristotelische gehoorzaamheden:
Gehoorzaamheid aan de hiërarchie, die ons is getoont door Christos
Gehoorzaamheid aan het Dogma
en Gehoorzaamheid aan het Kerkelijk Recht

Ik zweer dat ik Christos en het Heilige Schrift altijd zal laten prevaleren
En dat ik trouw zal zijn aan de Paus en zijn vertegenwoordigers.
Zo herken ik mij als onderworpen aan deze eed
van Loyaliteit, Eerbetoon en Verbondenheid

Ik zweer op de Heilige Arnvald en het Heilige Schrift
dat ik deze eed in acht zal houden tot de dag van mijn dood
en ik weer word opgenomen tot Zijn Paradijs
Terug naar boven Ga naar beneden
Nikolaj Rostov
Overleden
Nikolaj Rostov


Aantal berichten : 1123
Registration date : 04-07-08

Aristotelische misgebeden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aristotelische misgebeden   Aristotelische misgebeden Icon_minitimewo apr 06, 2011 11:22 pm

Aristotelische misgebeden Saintofficelibricopiedy7


Citaat :
Zegen voor de Reizigers(1)

Vobis viatoribus benedico ut nihil malum vobis fiat atque Summus qui omnia potest rebus adversis vos tueatur. Res sine nomine qui homines excruciat alio oculos vertat. Homines quibus occurristis generosi bonique in vos sint atque quae habent vobiscum communicant ad itineris beneficium. Aristoteles vobis auxiliat, Christus vos ducat, Summus omnia cui necesse sit provideat. AMEN

Ik zegen u, reizigers, zodat geen kwaad over u mag komen en zodat de Allerhoogste, in wiens kracht alles geschied, u bescherming mag geven. Moge het Schepsel Zonder Naam, wie de mensheid kwelt, zijn blik van u afwenden. Moge de mensen die u tegen komt genereus en eerlijk voor u zijn en moge zijn delen met u wat zij hebben, voor een veilige reis. Moge Aristoteles u helpen, moge Christos u leiden en moge de Allerhoogste u voorzien van alles wat u nodig heeft. AMEN
Terug naar boven Ga naar beneden
Nikolaj Rostov
Overleden
Nikolaj Rostov


Aantal berichten : 1123
Registration date : 04-07-08

Aristotelische misgebeden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aristotelische misgebeden   Aristotelische misgebeden Icon_minitimewo apr 06, 2011 11:27 pm

Aristotelische misgebeden Saintofficelibricopiedy7


Citaat :
Zegen voor de Reizigers(2)

O Heer, zegen deze nederige reizigers en begeleidt hun stappen op weg naar veiligere bestemmingen. Verdedig hen op hun reizen en bescherm hen tegen gevaren, rovers en ellendig weer. Moge zij altijd onder Uw beschermende vleugels zijn, waar zij ook naartoe mogen gaan. AMEN
Terug naar boven Ga naar beneden
Nikolaj Rostov
Overleden
Nikolaj Rostov


Aantal berichten : 1123
Registration date : 04-07-08

Aristotelische misgebeden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aristotelische misgebeden   Aristotelische misgebeden Icon_minitimewo apr 06, 2011 11:30 pm

Aristotelische misgebeden Saintofficelibricopiedy7


Citaat :
Zegen voor de velden en de dieren

Oh Heer, U die zich onder ons heeft geopenbaard door de tussenkomst van Uw twee profeten, geef Uw zegen over deze gebieden, zodat de dieren gezond en sterk mogen groeien en de planten weelderig en overvloedig mogen zijn. In de naam van de Allerhoogste, Aristoteles en Christos. AMEN
Terug naar boven Ga naar beneden
Nikolaj Rostov
Overleden
Nikolaj Rostov


Aantal berichten : 1123
Registration date : 04-07-08

Aristotelische misgebeden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aristotelische misgebeden   Aristotelische misgebeden Icon_minitimewo apr 06, 2011 11:36 pm

Aristotelische misgebeden Saintofficelibricopiedy7


Citaat :
Zegen voor de velden

Moge Onze Heere, zijn adem vol leven en fortuin over uw velden uitblazen. Moge Hij het met water zegenen zodat uw velden vol lof en zuiverheid gewijd kunnen worden aan de toekomst van uw gezin. Moge de zegen van de Heer op u, uw familie en uw velden neerdalen zodat uw zoon ooit kan zeggen: Dank U, Vader". Moge zegen van de Heere altijd bij u blijven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nikolaj Rostov
Overleden
Nikolaj Rostov


Aantal berichten : 1123
Registration date : 04-07-08

Aristotelische misgebeden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aristotelische misgebeden   Aristotelische misgebeden Icon_minitimewo apr 06, 2011 11:46 pm

Aristotelische misgebeden Saintofficelibricopiedy7


Citaat :
Zegen voor een gekozen persoon

Door de wil van de Heer, werd je verkozen door de mensen. Jij hebt de kracht in je handen om ons land te regeren: doe het met grootmoedigheid, rechtvaardigheid en met het geloof in Aristoteles. Ik zegen u voor deze mensen, moge Jah uw geweten zegen.

In naam van Jah, Zijn twee profeten en de Heilige Rooms Aristotelische Kerk, zegenen wij uw mandaat. Moge het, ondersteund door de visie van de Allerhoogste, welvarend en vruchtbaar zijn zoals het land dat is in het voorjaar. Wij zegenen de Raad die u zal helpen tijdens uw mandaat: moge zij allen geraakt worden door het Goddelijke Licht dat Christos heeft doen ontbranden tijdens zijn dagen in de woestijn.

Neem afstand van onrechtvaardigheid in uw leven en maakt geen verachtelijke keuzes. Volg het Aristotelische moraal en het geloof en respect in Jah, zoals u reeds deed tijdens uw doop.

AMEN
Terug naar boven Ga naar beneden
Nikolaj Rostov
Overleden
Nikolaj Rostov


Aantal berichten : 1123
Registration date : 04-07-08

Aristotelische misgebeden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aristotelische misgebeden   Aristotelische misgebeden Icon_minitimewo apr 06, 2011 11:51 pm

Aristotelische misgebeden Saintofficelibricopiedy7


Citaat :
Zegening voor de boomgaarden en fruitplukkers

O, almachtige God, zegen dit gebied dat vol is van de menselijke arbeid. O Heer, laat dit land zijn vruchten werpen en moge deze vruchten vreugde en geluk brengen. Moge ze ons laten zien wat voor goede intenties U met ons voor heeft. Zegen de man die het land bewerkt, zodat hij met zijn zweet en opoffering dit land vruchtbaar en welvarend kan maken. AMEN
Terug naar boven Ga naar beneden
Nikolaj Rostov
Overleden
Nikolaj Rostov


Aantal berichten : 1123
Registration date : 04-07-08

Aristotelische misgebeden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aristotelische misgebeden   Aristotelische misgebeden Icon_minitimewo apr 06, 2011 11:56 pm

Aristotelische misgebeden Saintofficelibricopiedy7


Citaat :
Zegening voor de taverne

O Almachtige en barmhartige God, gij die ons lot kent en bepaalt, zegen deze taverne, ontmoetingsplaats van zoveel mannen en vrouwen, vrienden, geliefden, edelen, soldaten, priesters, vreemdelingen en vele van Uw Kinderen. Zegen deze taverne, zodat zij voor iedereen een plaats mag zijn van comfort en voeding. O God, zegen de eigenaar en herbergier van deze plaats, zodat zij in alle rust kunnen werken voor alle consumenten en bezoekers die in deze taverne zullen zitten voor vreugde en vergadering. AMEN
Terug naar boven Ga naar beneden
Nikolaj Rostov
Overleden
Nikolaj Rostov


Aantal berichten : 1123
Registration date : 04-07-08

Aristotelische misgebeden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aristotelische misgebeden   Aristotelische misgebeden Icon_minitimedo apr 07, 2011 8:55 am

Aristotelische misgebeden Saintofficelibricopiedy7


Citaat :
Zegening voor de ambachtslieden

O Heer, Almachtige en Eeuwige God, zegen deze winkel en alle producten die zij voortbrengt. Zegen deze plaats, zodat al het geschapene ons zal helpen in dit leven. O God, zegen de ambachtsman, zodat hij rustig zijn werk met Uw Liefde kan volbrengen en hij zichzelf nuttig kan maken in de samenleving waarin hij leeft. AMEN
Terug naar boven Ga naar beneden
Nikolaj Rostov
Overleden
Nikolaj Rostov


Aantal berichten : 1123
Registration date : 04-07-08

Aristotelische misgebeden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aristotelische misgebeden   Aristotelische misgebeden Icon_minitimedo apr 07, 2011 8:57 am

Aristotelische misgebeden Saintofficelibricopiedy7


Citaat :
Zegening van een object

God, Almachtig en Barmhartig, zegen deze (naam van het object), getuigenis van Uw Liefde, Uw Kracht en Uw oneindige Barmhartigheid. AMEN
Terug naar boven Ga naar beneden
Nikolaj Rostov
Overleden
Nikolaj Rostov


Aantal berichten : 1123
Registration date : 04-07-08

Aristotelische misgebeden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aristotelische misgebeden   Aristotelische misgebeden Icon_minitimedo apr 07, 2011 9:00 am

Aristotelische misgebeden Saintofficelibricopiedy7


Citaat :
Zegening van een huis

O Heer, Almachtige en Eeuwige God, U die ons een overvloed van oneindige Liefde heeft geschonken, zegen dit huis en allen die het bewonen. Moge het een toevluchtsoord en veilig thuis zijn. O God, zegen elke muur en elke kamer van dit huis, in naam van U Liefde en verbondenheid. AMEN
Terug naar boven Ga naar beneden
Nikolaj Rostov
Overleden
Nikolaj Rostov


Aantal berichten : 1123
Registration date : 04-07-08

Aristotelische misgebeden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aristotelische misgebeden   Aristotelische misgebeden Icon_minitimedo apr 07, 2011 9:05 am

Aristotelische misgebeden Saintofficelibricopiedy7


Citaat :
Zegening van een gemeentelijke of provinciale raad

O Heer, Almachtige een Eeuwige God, gij die over ons waakt en ons lot beheerst, zegen deze (stads)raad. Zegen al haar leden, zodat zij mogen regeren met eer, moed, trouw en loyaliteit. O Heer, begeleidt hen met wijsheid en voorzichtigheid, zodat zij nooit fouten mogen maken en het imago van dat waar zij over regeren mogen laten schitteren met Uw oneindige en onbegrensde Liefde. AMEN
Terug naar boven Ga naar beneden
Nikolaj Rostov
Overleden
Nikolaj Rostov


Aantal berichten : 1123
Registration date : 04-07-08

Aristotelische misgebeden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aristotelische misgebeden   Aristotelische misgebeden Icon_minitimedo apr 07, 2011 9:09 am

Aristotelische misgebeden Saintofficelibricopiedy7


Citaat :
Zegening voor de burgemeester

O God, zegen deze man, die werd verkozen tot vertegenwoordiger van (naam van de plaats). O God, help hem zijn doelen te bereiken met eer, trouw en loyaliteit en geef hem de kracht om zijn stad te leiden met wijsheid, respect en oprechte betrokkenheid. In naam van Uw Liefde en Uw gidsen, moge zij deze burgemeester leiden. AMEN
Terug naar boven Ga naar beneden
Nikolaj Rostov
Overleden
Nikolaj Rostov


Aantal berichten : 1123
Registration date : 04-07-08

Aristotelische misgebeden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aristotelische misgebeden   Aristotelische misgebeden Icon_minitimedo apr 07, 2011 9:13 am

Aristotelische misgebeden Saintofficelibricopiedy7


Citaat :
Zegening van de dieren

O Almachtige God, zegen deze dieren, deze levende wezens, die deel uitmaken van deze Aarde zoals ook wij dat doen. Zegen hen en het vlees, zodat zij ons voedsel in overvloed kunnen geven. AMEN
Terug naar boven Ga naar beneden
Nikolaj Rostov
Overleden
Nikolaj Rostov


Aantal berichten : 1123
Registration date : 04-07-08

Aristotelische misgebeden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aristotelische misgebeden   Aristotelische misgebeden Icon_minitimedo apr 07, 2011 9:19 am

Aristotelische misgebeden Saintofficelibricopiedy7


Citaat :
Inroepen van hulp voor soldaten in de oorlog

O Heer, bescherm onze broeders die naar de oorlog moeten met Uw Genade en Uw Vrede. Bescherm hen tegen het kwaad. Geef hen de genade en de zuiverheid zodat zij alles kunnen verbannen dat Uw Geboden en Uw Lof onwaardig is. Help hen om te vechten zodat zij het belang van de vrede mogen begrijpen en dat zij het Schepsel Zonder Naam met puurheid in hun harten mogen verjagen. Help hen het kwade te overwinnen. AMEN
Terug naar boven Ga naar beneden
Nikolaj Rostov
Overleden
Nikolaj Rostov


Aantal berichten : 1123
Registration date : 04-07-08

Aristotelische misgebeden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aristotelische misgebeden   Aristotelische misgebeden Icon_minitimedo apr 07, 2011 9:22 am

Aristotelische misgebeden Saintofficelibricopiedy7


Citaat :
Zegening voor de familie

Heer, gij die het leven heeft geschonken aan het alles, waak over deze familie. Maak dit huis tot een model voor allen en laat dit gezin altijd open en gastvrij zijn. Bescherm hen zodat zij kunnen leven in de welvaart van Uw Liefde en in harmonie met de vriendschap. AMEN
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Aristotelische misgebeden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aristotelische misgebeden   Aristotelische misgebeden Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Aristotelische misgebeden
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Vertaald]Het Canoniek Recht: 0.2/ De Aristotelische Kalender
» Discreet voor al de Professoren van De Rooms Aristotelische Seminariums
» Boek 6 - Autonome Aristotelische Kerken
» Zegels, Symbolen en Ornamenten van de Aristotelische Kerk
» [Vertaald]Het Canoniek Recht: 0.1/ Aristotelische Dogma

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kerkelijke Provincie Keulen :: De Bibliotheek :: Scriptorium-
Ga naar: