Kerkelijke Provincie Keulen
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kerkelijke Provincie Keulen

De Kerkelijke Provincie Utrecht
 
IndexPortaleZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Aankomst van McKennitt

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
mckennitt
Bisschop Emeritus



Aantal berichten : 414
Registration date : 01-10-17

Aankomst van McKennitt Empty
BerichtOnderwerp: Aankomst van McKennitt   Aankomst van McKennitt Icon_minitimema okt 02, 2017 9:22 pm

McKennitt stapte uit de koets en bekeek het grote paleis voor hem. Het was de eerste keer dat hij dit gebouw mocht aanschouwen. Op aanraden van Aartsbisschop Arne Sigurd Connor Eriksson &  Aartsdiaken Kimahri Mason kwam hij hier naar hier op weg naar een verdere groei in zijn leven. Lichtjes nerveus klopte hij aan de grote poort.

Goede avond, heer wachter. Ik ben McKennitt, reeds enkele jaren koster en biechtvader te Haarlem.
Graag had ik mijn kerkelijke levenswandeling verder uitgebouwd en wilde het paleis bezoeken ter voorbereiding van mijn priesterinwijding.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arne
Pastoren
Arne


Aantal berichten : 283
Registration date : 17-05-14

Aankomst van McKennitt Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aankomst van McKennitt   Aankomst van McKennitt Icon_minitimewo okt 04, 2017 10:49 pm

Arne kreeg het bericht dat een bezoeker zich aan de poorten aanmeldde. Hij glimlachte: bezoek was altijd interessant. Zeker wanneer het een nieuw gelovige betrof.

Welkom Mckennitt! Fijn dat je de stap naar het priesterschap zet. Het is altijd fijn om een nieuwe broeder te ontvangen in Keulen. Volg me naar de vergaderzaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
mckennitt
Bisschop Emeritus



Aantal berichten : 414
Registration date : 01-10-17

Aankomst van McKennitt Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aankomst van McKennitt   Aankomst van McKennitt Icon_minitimevr okt 06, 2017 9:26 pm

McKennitt was tevreden met de warme ontvangst! Hoewel hij niet zeker wist of hij het Aartsbisschoppelijk paleis vaak ging kunnen bezoeken in de toekomst volgde hij Bisschop Arne naar de vergaderzaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kimahri
Eerste Aartsdiaken
Kimahri


Aantal berichten : 927
Localisation : Haarlem
Registration date : 28-04-16

Aankomst van McKennitt Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aankomst van McKennitt   Aankomst van McKennitt Icon_minitimeza okt 07, 2017 7:53 am

Kimahri zag nog net broeder Arne voorgaan richting de vergaderzaal ...
Een prachtige dag was het vandaag daar de Haarlemse pastoor een bezoek zou brengen ... een goed glas hoorde daar zeker bij later.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Aankomst van McKennitt Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aankomst van McKennitt   Aankomst van McKennitt Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Aankomst van McKennitt
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Aankomst van Guy
» Aankomst TheLady
» Aankomst Elequest
» Aankomst van Admiraal
» Aankomst Roderick

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kerkelijke Provincie Keulen :: Poorten van het Aartsbisschoppelijk Paleis :: Poorten van het Aartsbisschoppelijk Paleis-
Ga naar: