Kerkelijke Provincie Keulen
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kerkelijke Provincie Keulen

De Kerkelijke Provincie Utrecht
 
IndexPortaleZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Aankomst Colar [MvR]

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Colar van Straeten
Overleden



Aantal berichten : 149
Registration date : 08-01-11

Aankomst Colar [MvR] Empty
BerichtOnderwerp: Aankomst Colar [MvR]   Aankomst Colar [MvR] Icon_minitimeza jan 08, 2011 12:36 am

Colar stapt van zijn paard als hij voor de poort staat van de immense gebouwen van het aartsbisdom. Colar maakt een kruisje. Hij steekt zijn zwaard bij zijn beetje bagage op het paard en klopt aan. Eenmaal binnen komt er een man naar hem toe die vraagt wat hij komt doen in dit heiligdom.

Beste heer,

ik ben Colar Bustri il Duce Whitefire, ik ben de huidige Minister van Religie. Men zei dat ik hier moest zijn voor de communicatie te kunnen onderhouden tussen het Aartsbisdom en de raad van het graafschap. Het zou kunnen zijn dat ik verkeerd ben. Maar mocht ik verkeerd zijn, krijg ik dan toestemming voor overnachting hier. Want het begint al aardig te schemeren!
Terug naar boven Ga naar beneden
Raboude
Overleden
Raboude


Aantal berichten : 387
Registration date : 18-03-09

Aankomst Colar [MvR] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aankomst Colar [MvR]   Aankomst Colar [MvR] Icon_minitimeza jan 08, 2011 10:42 am

De Apostolische Ambassadeur zat rustig in zijn werkkamer, toen een bediende hem iets kwam toefluisteren.

Wat voor functie? Hier?

Hij legde de brief waar hij aan begonnen was neer, en volgde de man onmiddellijk naar beneden. Daar aangekomen kwam hij de Heer Colar tegemoet.


Gegroet, Heer Raadslid. Welkom in Keulen. U bent hier welkom, echter is uw zwaard dat niet, wij hopen dat u het in bewaring aan de poortwachter wil geven. Keulen is een plaats van vrede en wij wensen geen geweld binnen de muren te halen.

Wij zijn Raboude de Ligne, Apostolisch Ambassadeur voor Holland en aldus verantwoordelijk voor de communicatie tussen de Raad en onze Heilige Kerk. U komt op een goed moment, want wij zijn zeer ontstemd over de plotse uitbreiding van uw bevoegdheden, zonder voorafgaand overleg. Wellicht kan u in een gesprek enkele vragen beantwoorden?
Terug naar boven Ga naar beneden
Colar van Straeten
Overleden



Aantal berichten : 149
Registration date : 08-01-11

Aankomst Colar [MvR] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aankomst Colar [MvR]   Aankomst Colar [MvR] Icon_minitimezo jan 09, 2011 4:02 pm

Toen Colar de heer Raboude zag aankomen boog hij diep en begroete hem. Hij gaf zijn zwaard af aan de poortwacht. Ook het dolkje aan zijn zij gaf hij mee.
Colar liep met de heer Raboude mee.


Beste Apostolische Ambassadeur, natuurlijk wil ik een aantal vraagjes beantwoorden! Maar ik moet u wel meedelen dat ik niet aanwezig was bij de besprekingen over de uitbreiding van de bevoegdheden van de ministerpost die ik momenteel bekleed!
Terug naar boven Ga naar beneden
Raboude
Overleden
Raboude


Aantal berichten : 387
Registration date : 18-03-09

Aankomst Colar [MvR] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aankomst Colar [MvR]   Aankomst Colar [MvR] Icon_minitimema jan 10, 2011 10:59 am

Hij knikte.

Goed, gelieve mij te volgen, Heer Raadslid, naar de Ontvangstzaal (hier klikken).
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Aankomst Colar [MvR] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aankomst Colar [MvR]   Aankomst Colar [MvR] Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Aankomst Colar [MvR]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Aankomst Engelbrecht
» Aankomst Animasta
» aankomst bibith
» Aankomst Koalabeertje
» Aankomst Fly-Nathalia

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kerkelijke Provincie Keulen :: Poorten-
Ga naar: