Kerkelijke Provincie Keulen
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kerkelijke Provincie Keulen

De Kerkelijke Provincie Utrecht
 
IndexPortaleZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 [29 februari 1456] Benoeming Sjnoel de Gilraen tot Bisschop van Utrecht

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Nikolaj Rostov
Overleden
Nikolaj Rostov


Aantal berichten : 1123
Registration date : 04-07-08

[29 februari 1456] Benoeming Sjnoel de Gilraen tot Bisschop van Utrecht Empty
BerichtOnderwerp: [29 februari 1456] Benoeming Sjnoel de Gilraen tot Bisschop van Utrecht   [29 februari 1456] Benoeming Sjnoel de Gilraen tot Bisschop van Utrecht Icon_minitimema apr 04, 2011 3:00 pm

Dragothar schreef:
Vanaf heden is Sjnoel de officïele Bisschop van Utrecht. Voor zaken betreffende pastoren aanstellen en dergelijke moet u bij hem zijn.
Ik blijf Aartsbisschop van Keulen en ik zal mij meer bezig houden met de verspreiding van het geloof en ervoor zorgen dat alles volgens de regels gebeurt wat het geloof betreft.

Citaat :
Wij, Bisschoppen van het Bisschoppelijk Concilie van het Heilige Roomse Rijk, benoemen, overeenkomstig met de statussen die onze functie legaliseren:

Bij de Gratie van de Almachtige en Aristoteles,
Sjnoel de Gilraen, tot Bisschop van Utrecht, binnen de Kerkelijke Province Keulen.

Geschreven en verzegeld te Rome, deze negenentwintigste dag van de maand Februari in het Jaar des Heren MCDLVI.

Ingeburge van Ahlefeldt-Oldenbourg,
Primat du Sacrum Romanorum Imperium Nationis Germanicae.

[29 februari 1456] Benoeming Sjnoel de Gilraen tot Bisschop van Utrecht Episjmj5 [29 februari 1456] Benoeming Sjnoel de Gilraen tot Bisschop van Utrecht Jaunehy1
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[29 februari 1456] Benoeming Sjnoel de Gilraen tot Bisschop van Utrecht
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [8 februari 1456] Benoeming Moeder Karanda tot Pastores van Utrecht
» [2 november 1455] Benoeming Sjnoel de Gilraen tot Vicaris-Generaal van het Aartsbisdom Keulen
» [12 februari 1456] Benoeming Vader Marcello tot Pastoor van Heusden
» [18 februari 1456] Benoeming Vader Bolsius tot Pastoor van Haarlem

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kerkelijke Provincie Keulen :: De Bibliotheek :: Naslagwerken-
Ga naar: