Kerkelijke Provincie Keulen
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kerkelijke Provincie Keulen

De Kerkelijke Provincie Utrecht
 
IndexPortaleZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 aankomst bill turner (bootstrapbill)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Bill Wallace

Bill Wallace


Aantal berichten : 14
Leeftijd : 48
Localisation : Rotterdam
Registration date : 03-12-11

aankomst bill turner (bootstrapbill) Empty
BerichtOnderwerp: aankomst bill turner (bootstrapbill)   aankomst bill turner (bootstrapbill) Icon_minitimeza dec 03, 2011 11:49 pm

Bill had in de kerk van Rotterdam een adres gevonden, nieuwschierig dat hij is, zadelt hij de volgende morgen zijn frieze hengst Tornado op. In alle vroegte vertrek hij in oostelijke richtin van uit Rotterdam.

Na een lange toch vlotte rit komt Bill aan in Keulen, na wat rond vraag in een plaatselijke taverne vind hij de poorten.


Pax Vobiscum,

Goeden morgen wachter, Mijn naam is Bill Turner eerwaarden Animasta's eerste doopeling en bescherm heer. Reiter in de teutoonse order.

Veehouder en Slager van Rotterdam.

mag ik binnen treden?
Terug naar boven Ga naar beneden
Spinata
Bisschoppen
Spinata


Aantal berichten : 558
Registration date : 31-03-09

aankomst bill turner (bootstrapbill) Empty
BerichtOnderwerp: Re: aankomst bill turner (bootstrapbill)   aankomst bill turner (bootstrapbill) Icon_minitimedi dec 06, 2011 7:05 pm

De bisschop, die niet vaak meer uit haar zetel kwam door de kwaaltjes en moeilijkheden in haar hoofd. Echter had ze door een bediende een por gekregen, want de poortwachter was in slaap gevallen. Ze had hem reeds wakkergemaakt en streng toegsproken, alvorens ze de poorten openmaakte voor Bil Turner. Een man van wie ze veel had gehoord, maar graag ook nog meer van zou horen.

Et Spiritum Tuo, mijn waarde.

De leden van de orde zijn hier altijd welkom, laat uw wapen bij de wachter hij zal erop letten. Kunt u mij vertellen waarvoor u komt, dan lopen we naar de ontvangstzaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bill Wallace

Bill Wallace


Aantal berichten : 14
Leeftijd : 48
Localisation : Rotterdam
Registration date : 03-12-11

aankomst bill turner (bootstrapbill) Empty
BerichtOnderwerp: Re: aankomst bill turner (bootstrapbill)   aankomst bill turner (bootstrapbill) Icon_minitimewo dec 07, 2011 8:52 am

Et Spiritum Tuo, mijn waarde.

De leden van de orde zijn hier altijd welkom, laat uw wapen bij de wachter hij zal erop letten. Kunt u mij vertellen waarvoor u komt, dan lopen we naar de ontvangstzaal.


Bill was Blij verrast door de ontvangst door een van de bisschoppen. Op het verzoek om zijn wapen bij de wachter achter telaten, knikte hij naar de bisschop. Hij bergte zijn zwaard op in de zadelschede en gaf vervolgens de teugels van Tornado aan een van de wachters.

Behandel hem als met deduld en vertrouwen. Tornado heeft de gehele zomer vrij in de wei gestaan en is een stal nog niet echt geheel gewend.

met een kriebel bij de oren en een klopje op de hals bedankt Bill Tornado voor de veilige vlotte rit. Vervolgens liep Bill op Bisschop Spinata af

Zijne Hoogwaardige Excellentie Monseigneur Spinata,
Het is mij een eer om door u ontvangen teworden.

Wel, ik was laats in de beknopte Kerkelijke Bibliotheek van Rotterdam zoekende naar informatie aangaande een uhm tja..... en Huwelijk. Ik zou graag me geliefde op kerstavond tenhuwelijk willen vragen. En graag had ik geweeten of we beide aan de kerkelijke verplichtingen voldoen. Zodat me geliefde en ik samen een coreckt ingevuld formulier kunnen inleveren. Eerwaarden Animasta heeft het tedruk voor niet coreckte aanvragen tebehandelen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





aankomst bill turner (bootstrapbill) Empty
BerichtOnderwerp: Re: aankomst bill turner (bootstrapbill)   aankomst bill turner (bootstrapbill) Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
aankomst bill turner (bootstrapbill)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» aankomst bibith
» Aankomst van Dafke
» Aankomst Engelbrecht
» Aankomst Koalabeertje
» Aankomst Fly-Nathalia

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kerkelijke Provincie Keulen :: Poorten-
Ga naar: